AccueilAccueil  FAQFAQ  RechercherRechercher  MembresMembres  GroupesGroupes  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Bienvenu sur drink it if you can Invité et amuses toi bien!
N'oubliez pas de jetez un œil aux nouveautés ICI et à nous donner votre avis sur le nouveau design, créer par notre adorable Noah aka smoak.
diiyc souhaite la bienvenu à l'été, au beau temps et aux longues journées de vacances!

Partagez|

Leigh-Anne ~ Je t’ai toujours dit de ne pas laisser de la nourriture dans ta chambre. Ça va attirer les rats et s’ils te mordent, ils vont attraper la rage.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas

Membre novice
MessageSujet: Leigh-Anne ~ Je t’ai toujours dit de ne pas laisser de la nourriture dans ta chambre. Ça va attirer les rats et s’ils te mordent, ils vont attraper la rage. Ven 8 Aoû - 13:06

Leigh-Anne

25 ans ✣ chanteuse ✣ Into the light ✣ en couple

Boys, just do it!----Tell her you think shes cool. Tell her why you think shes so cool. Smell her hair. Talk to her in movie theatres. Pick her up and pretend youre going to throw her in the river; shell scream and fight you but secretly, shell love it. Hold her hand and skip. Hold her hand and run. Just hold her hand. Pick flowers from other peoples gardens and give them to her. Tell her she looks pretty. Let her pay for stuff if she wants to. Introduce her to your friends as The coolest girl I know. Sit in the park and talk to her. Take her to the library, and playgrounds, and train stations. Tell her dirty jokes. Tell her stupid jokes. Write poems about her. Just walk around with her. Throw pebbles at her window at night. When she starts swearing at you, tell her you love her. Take her to shows of bands shes never heard of. Hold her hand in the mosh pit. Let her fall asleep in your arms. Call her. Call her back if she calls you. Sing to her, no matter how bad you are. Carve your names into a tree. Get her mad, then kiss her. Give her piggy-back rides. Go see her band play even if they really suck, and tell her they were great. Give her space if she needs it. Push her on swings. Stay up with her all night when shes sick. Make up pet names for her, but cool ones, not sappy ones. Teach her guitar. Lend her your cds. Write on her. Make her mixtapes. Write her letters. If she asks you to go to a show with her, go, even if it means a 5 hour train trip. Take her to cool shops, and let her take you to even cooler ones. Listen to all the bands she mentions. Dont tell her that her favorite bands suck. When shes sad, hang out with her or stay on the phone with her, even if shes not saying anything. Buy her ice cream. Let her take all the photos of you she wants. Look into her eyes. Slow dance with her, even if the music is fast. Kiss her in the rain.When you fall in love with her, tell her. 

code de WILD HEART.
Revenir en haut Aller en bas

Membre novice
MessageSujet: Re: Leigh-Anne ~ Je t’ai toujours dit de ne pas laisser de la nourriture dans ta chambre. Ça va attirer les rats et s’ils te mordent, ils vont attraper la rage. Ven 8 Aoû - 13:07

Ivanny Jackson
Cousine & Meilleure amie
Ivanny est ma cousine mais est aussi ma meilleure amie. Depuis que nous nous connaissions, car en effet la rencontre s'est fait très tard, nous sommes comme des sœurs et sur la même longueur d'onde. On ne s'ennuie jamais lorsque nous sommes ensemble et je ne m'imagine plus vivre sans elle! Chacune est très protectrice envers l'autre et cela ne changera surement pas!

Savanah Bass
Amie 
Je ne connaissais pas vraiment Savanah qui était une amie d'Ivanny. Seulement la célébrité nous a rapproché. En effet j'entre tout juste dans ce monde et je me sens un peu perdue dans tout ceci. Savanah sait combien il est difficile de vivre avec la présence des paparazzis et elle me donne même des conseils pour les éviter. C'est ainsi que nous sommes devenus amies.

Amber Williams
Amie proche 
J'ai connu Amber par le biais d'Ivanny. Il s'est avéré que nous avions un grand point commun sur le déroulement de notre vie. En effet nous avons toute les deux perdus nos parents dans un accident de voiture. On se comprend naturellement sur la douleur que cela nous a causé. Au fil des années nous nous sommes rapprochés et aujourd'hui elle est devenue une très grande amie à mes yeux.

Louis Daniels
Ami proche 
Louis est le petit ami de ma cousine Ivanny. On s'est très vite entendu tout les deux. Il n'était pas rare de nous voir nous taquiner ou de blaguer ensemble. Depuis son accident ce n'est plus pareil à cause de son humeur qui est au plus bas. Et même s'il est en chaise roulante je ne me gêne pas de lui faire savoir que son comportement ne me plait pas certaine fois, notamment envers Ivanny.

Tom Parker
Rival - connaissance 
Boys, just do it!----Tell her you think shes cool. Tell her why you think shes so cool. Smell her hair. Talk to her in movie theatres. Pick her up and pretend youre going to throw her in the river; shell scream and fight you but secretly, shell love it. Hold her hand and skip. Hold her hand and run. Just hold her hand. Pick flowers from other peoples gardens and give them to her. Tell her she looks pretty. Let her pay for stuff if she wants to. Introduce her to your friends as The coolest girl I know. Sit in the park and talk to her. Take her to the library, and playgrounds, and train stations. Tell her dirty jokes. Tell her stupid jokes. Write poems about her. Just walk around with her. Throw pebbles at her window at night. When she starts swearing at you, tell her you love her. Take her to shows of bands shes never heard of. Hold her hand in the mosh pit. Let her fall asleep in your arms. Call her. Call her back if she calls you. Sing to her, no matter how bad you are. Carve your names into a tree. Get her mad, then kiss her. Give her piggy-back rides. Go see her band play even if they really suck, and tell her they were great. Give her space if she needs it. Push her on swings. Stay up with her all night when shes sick. Make up pet names for her, but cool ones, not sappy ones. Teach her guitar. Lend her your cds. Write on her. Make her mixtapes. Write her letters. If she asks you to go to a show with her, go, even if it means a 5 hour train trip. Take her to cool shops, and let her take you to even cooler ones. Listen to all the bands she mentions. Dont tell her that her favorite bands suck. When shes sad, hang out with her or stay on the phone with her, even if shes not saying anything. Buy her ice cream. Let her take all the photos of you she wants. Look into her eyes. Slow dancewith her, even if the music is fast. Kiss her in the rain.When you fall in love with her, tell her. 

Maximilian Wettington
Ami 
Boys, just do it!----Tell her you think shes cool. Tell her why you think shes so cool. Smell her hair. Talk to her in movie theatres. Pick her up and pretend youre going to throw her in the river; shell scream and fight you but secretly, shell love it. Hold her hand and skip. Hold her hand and run. Just hold her hand. Pick flowers from other peoples gardens and give them to her. Tell her she looks pretty. Let her pay for stuff if she wants to. Introduce her to your friends as The coolest girl I know. Sit in the park and talk to her. Take her to the library, and playgrounds, and train stations. Tell her dirty jokes. Tell her stupid jokes. Write poems about her. Just walk around with her. Throw pebbles at her window at night. When she starts swearing at you, tell her you love her. Take her to shows of bands shes never heard of. Hold her hand in the mosh pit. Let her fall asleep in your arms. Call her. Call her back if she calls you. Sing to her, no matter how bad you are. Carve your names into a tree. Get her mad, then kiss her. Give her piggy-back rides. Go see her band play even if they really suck, and tell her they were great. Give her space if she needs it. Push her on swings. Stay up with her all night when shes sick. Make up pet names for her, but cool ones, not sappy ones. Teach her guitar. Lend her your cds. Write on her. Make her mixtapes. Write her letters. If she asks you to go to a show with her, go, even if it means a 5 hour train trip. Take her to cool shops, and let her take you to even cooler ones. Listen to all the bands she mentions. Dont tell her that her favorite bands suck. When shes sad, hang out with her or stay on the phone with her, even if shes not saying anything. Buy her ice cream. Let her take all the photos of you she wants. Look into her eyes. Slow dancewith her, even if the music is fast. Kiss her in the rain.When you fall in love with her, tell her. 

Harry Hitman
L'homme de ma vie  
 Avant d'être mon compagnon, Harry était mon artiste préféré, ma source d'inspiration. La musique de son groupe m'emportait dans d'autres mondes. Maintenant que nous sommes ensemble, il reste une de mes plus grandes inspirations. Jamais je n'ai aimé quelqu'un comme je l'aime. Mes sentiments pour lui sont indescriptibles. Pourtant, notre couple bat de l'aile à cause de sa jalousie. Il a fait beaucoup de mauvaises choses qui auraient mérité que je me sépare de lui mais j'en suis incapable. Il a besoin de moi et j'ai besoin de lui.

nom, prénom.
titre du lien.  
Boys, just do it!----Tell her you think shes cool. Tell her why you think shes so cool. Smell her hair. Talk to her in movie theatres. Pick her up and pretend youre going to throw her in the river; shell scream and fight you but secretly, shell love it. Hold her hand and skip. Hold her hand and run. Just hold her hand. Pick flowers from other peoples gardens and give them to her. Tell her she looks pretty. Let her pay for stuff if she wants to. Introduce her to your friends as The coolest girl I know. Sit in the park and talk to her. Take her to the library, and playgrounds, and train stations.

code de WILD HEART.

Admin de choc
MessageSujet: Re: Leigh-Anne ~ Je t’ai toujours dit de ne pas laisser de la nourriture dans ta chambre. Ça va attirer les rats et s’ils te mordent, ils vont attraper la rage. Sam 9 Aoû - 0:36

Y'a moi partooooooooout! Va falloir que je fasse mes liens du coup  snif 

Be good for you

• Certaines personnes sont prête à s'oublier elle même et à s'effacer pour le bonheur de ceux qu'elles aiment. Certaines personnes aiment sans compter et donneraient leurs vies pour ceux qui sont importants.
CRACKLE BONES

Invité
Invité
MessageSujet: Re: Leigh-Anne ~ Je t’ai toujours dit de ne pas laisser de la nourriture dans ta chambre. Ça va attirer les rats et s’ils te mordent, ils vont attraper la rage. Sam 9 Aoû - 13:26

xD!

Invité
Invité
MessageSujet: Re: Leigh-Anne ~ Je t’ai toujours dit de ne pas laisser de la nourriture dans ta chambre. Ça va attirer les rats et s’ils te mordent, ils vont attraper la rage. Lun 20 Oct - 14:23

Oh j'adore la photo avec Sully!!! Un petit lien?

Contenu sponsorisé
MessageSujet: Re: Leigh-Anne ~ Je t’ai toujours dit de ne pas laisser de la nourriture dans ta chambre. Ça va attirer les rats et s’ils te mordent, ils vont attraper la rage.

Leigh-Anne ~ Je t’ai toujours dit de ne pas laisser de la nourriture dans ta chambre. Ça va attirer les rats et s’ils te mordent, ils vont attraper la rage.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut